رئیس جهاد دانشگاهی:
رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهاد دانشگاهی اساس تعلیم را برای کسب موفقیت تلفیق علم و ایمان می‌داند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 02 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حسن مسلمی نائینی ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاح «طرح ملی کربن فعال از قیر طبیعی» که در مجتمع تولیدی کربن فعال کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه، استان محرومی نیست بلکه استانی با ظرفیت بالا در تمامی حوزه‌ها است.

وی افزود: استان کرمانشاه استانی داشمندپرور است که داشمندان بزرگی از جمله محمد مهدی خدایی و مجتبی شمسی پور که افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران هستند از این خطه هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی اساس تعلیم را برای کسب موفقیت تلفیق علم و ایمان می‌داند.

مسلمی نائینی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در هشت سال دفاع مقدس بنایش بر این اساس بود تا اقداماتی که امکان انجام آن وجود نداشته یا به نحوی سخت بوده است با استمرار و پایداری به موفقیت برساند.

وی عنوان کرد: اگر جهاد دانشگاهی یک کار فناورانه انجام داده یقینا بهره اصلی آن را مدیران و سازمان‌هایی که از آن‌ها حمایت می‌کنند می‌برند و این یکی از صفات ویژه جهاد دانشگاهی است.

رئیس جهاد دانشگاهی ابراز کرد: استان کرمانشاه استانی دانشمند پرور و شهید پرور بوده که سال‌ها مقاومت کرده است و اگر اکنون شاهد اتفاقات بزرگی در استان کرمانشاه هستیم به دلیل تجاربی است که به دست آمده است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه به دلیل مقاومت و استقامتی که در دوران جنگ پیدا کرده است می‌تواند با شجاعت اجازه ندهد ذره‌ای از خاک کشور ما به دست دشمن برسد.

مسلمی نائینی تاکید کرد: استان کرمانشاه همان‌گونه با شجاعتی که در دوران جنگ نشان داد و اجازه نداد خدشه‌ای به کشورمان وارد شود همین اقدام را در جامعه علمی کشور نیز انجام می‌دهد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار