معاون استاندار کرمانشاه خبر داد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان کرمانشاه گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای بخش خصوصی در راستای ایجاد تحول در بخش تولید و تکمیل زنجیره‌های ارزش فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 02 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عبدالوحید محمدی در آیین افتتاح «طرح ملی کربن فعال از قیر طبیعی» که در مجتمع تولیدی کربن فعال کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تحریم‌ها با وجود معایب مزیت‌هایی داشتند و طبق نیاز‌های جامعه سبب شکوفا شدن استعداد‌های گوناگونی در زمینه‌های مختلف شدند.

وی افزود: کرمانشاه ۷۰ درصد از معادن قیر طبیعی را در خود جای داده و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه فناوری نیازمند کمک هستند و خبر خوب این است که با اقدامات و پیمان‌های منطقه‌ای مانند پیمان شانگهای، سیستم‌های مالی و دیگر پیمان‌ها به دنبال برداشت از این شرایط، شکست تحریم‌ها و ایجاد شرایط اقتصادی جدید هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای نیروی کار و نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده بسیار، معادن، سرمایه، موقعیت‌های جغرافیایی، تولیدات، ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و تجاری بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببریم و خروجی این محصول هم یک کارخانه باشد در همین راستا به میزانی که زنجیزه ارزش را تکمیل کنیم ارزش افزوده بیشتر شده و سودآوری خواهیم داشت.

محمدی از رئیس جهاد دانشگاهی خواستار شد که کرمانشاه را با چشم داشتی ویژه ببیند و تاکید کرد: ویژه دیدن کرمانشاه سودآوری و مزیت‌های کشوری را در پی خواهد داشت

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار