دادستان لرستان گفت: دختر جوانی که در یکی از پارک‌های شهر بروجرد توهین به پیامبر اسلام(ص) کرده بود، امروز در تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 03 August 2023

به گزارش تابناک لرستان به نقل از تسنیم، دایوش شاهون‌وند در گفتگویی در خرم‌آباد اظهار داشت: کلیپی در روز‌های اخیر از یک دختر جوان در یکی از پارک‌های شهر بروجرد در فضای مجازی منتشر شد که در حال دادن توهین به پیامبر اسلام (ص) بود.

وی با اشاره به دستگیری این فرد هتاک افزود: حکمی که در دادگاه برای این فرد صادر شده بود دو سال زندان بود.

دادستان لرستان با بیان اینکه در دین مبین اسلام چنین فردی «سب‌النبی» خوانده می‌شود که مجازات وی اعدام است، عنوان کرد: پرونده این فرد در بروجرد تشکیل شده بود که امروز به‌نیابت در تهران دستگیر شد.

وی با اشاره به علت دستگیری این خانم هتاک در تهران بیان کرد: این فرد اصالتاً بروجردی و ساکن شهر تهران است که بنا به دلایلی که ممکن است بازدید از اقوام باشد در روز حادثه در یکی از پارک‌های شهر بروجرد حضور داشته است.

شاهون‌وند در مورد آزاد بودن این فرد بعد از صدور حکم گفت: همه افراد می‌توانند قبل از صدور حکم قطعی تا تکمیل روند تحقیقات به‌قید وثیقه آزاد باشند و این فرد نیز از این حق بهره‌مند بوده‌است.

طی روز‌های اخیر کلیپی از یک خانم در یک مکان عمومی در شهرستان بروجرد که به ائمه اطهار و مقدسات دینی توهین می‌کرد در فضای مجازی پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار