باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن تا پایان سال۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 04 August 2023

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی باند دوم محور مبارکه- مجلسی- بروجن به طول ۲۸.۵ کیلومتر در دست اجرا است، گفت: در حال حاضر پیمانکار طرح فعال است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این محور به صورت کامل زیر بار ترافیک قرار گیرد.
بهزاد شاهسوندی طرح ساخت باند دوم برزک - کاشان را از دیگر طرح‌های فعال استان اصفهان اعلام کرد و افزود: این محور ۶۵ کیلومتر بوده که ۱۵ کیلومتر از آن در سال‌های قبل ساخته و به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: ۱۵ کیلومتر دیگر از این طرح در قالب سه قرارداد به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که شامل ۱۵ کیلومترِ باند دوم و پنج دهانه پل در محل اسحاق آباد و سادیان بوده و پیشرفت فیزیکی آن بالای ۸۰ درصد است.
شاهسوندی گفت: بقیه مسیر حد فاصل پل سعدآباد تا سه راهی ورکان به طول ۳۵ کیلومتر نیاز به مطالعه دارد که مقدمات آن جهت انتخاب مشاور طراح انجام شده است.
وی طرح باند دوم کاشان – بادرود به طول ۵۲ کیلومتر را از دیگر طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این محور با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد انجام شده و فقط هشت کیلومتر روکش آسفالت لایه دوم باقیمانده که فرآیند انتخاب پیمانکار آن در دستور کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار