شهردار ملایر خبر داد: یک شهربازی مسقف به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مجموعه مینی ورلد ملایر احداث می شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 08 August 2023
شهربازی سرپوشیده در ملایر احداث می شود

یک شهربازی مسقف به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مجموعه مینی ورلد ملایر احداث می شود.


به گزارش تابناک همدان از ملایر : "مجید فرجی" دوشنبه ۱۶ مردادماه  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد : ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز این شهربازی در نظر گرفته شده است.

فرجی با اشاره به اهمیت ایجاد شادی و نشاط در شهر، تصریح کرد : با ایجاد چنین فضاهایی می توانیم اوقات فراغت مناسب، سالم و نشاط آوری برای جوانان شهر فراهم کنیم.

وی عنوان کرد : یکی از مشکلات در این زمینه تعطیلی شهربازی ها در ماه های سرد سال است و با توجه به این مشکل، به دنبال ایجاد یک فضای سرپوشیده برای بازی های مهیج در ملایر بودیم.

شهردار ملایر اظهار امیدواری کرد و گفت : با احداث این شهربازی به دنبال شناخت بیشتر مینی ورلد هستیم و در آینده فضای فرهنگی و همایشی نیز در این مجموعه ایجاد می شود.

فرجی با اشاره به سفر مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی به ملایر افزود : به گفته خانم جلالی، مجموعه مینی ورلد می تواند پایگاهی برای مستقر شدن تمام شهرهای جهانی و افقی روشن برای گردشگری و صنایع دستی ملایر باشد.

وی در ادامه از افتتاح بزرگترین آب نمای کف خشک غرب کشور در مینی ورلد طی هفته دولت خبر داد و گفت : برای ایجاد این آب نما سال گذشته سه میلیارد تومان هزینه شد.


اصحاب رسانه صدای حق طلبی و عدالت طلبی مردم هستند

حجت الاسلام احمد چهاردولی یکی از اعضای شورای شهر ملایر نیز ضمن گرامیداشت روز و هفته خبرنگار، با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه صدای مردم هستند، اطهار داشت : خبرنگاران صدای حق طلبی و ‌عدالت طلبی مردم در ابعاد مختلف هستند.

وی به ضرورت گوشزد کردن عیوب در حوزه های مختلف اجرایی و نقد منصفانه توسط اصحاب رسانه پرداخت و بیان کرد : در کنار نقدها، ضروری است که تلاش ها و خدمات هم دیده شود.


انتقادات خبرنگاران در راستای اصلاح وظایف مدیران است

مظاهر روزبهانی رئیس شورای شهر ملایر نیز خبرنگاران را صدای رسای مردم خواند و تصریح کرد : انتقادات خبرنگاران در راستای اصلاح وظایف مدیران است بنابراین مدیران باید این نقدها را بپذیرند و برای اصلاح اقداماتی که به آنها نقد وارد است، گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران برخی مسائل را به صورت میدانی بررسی می کنند که شاید در آمار و ارقام خود را نشان ندهد، یادآور شد : انتقادات منصفانه خبرنگاران، کمک دهنده به انجام وظیفه مسئولان و مدیران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار