امام جمعه اراک :بی حجابی و ترویج سبک زندگی غربی و بی بند و باری در حقیقت خیانت به مردم و ضربه زدن به امنیت روانی جامعه است.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 11 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه افزود:در ده‌ها آیه قرآن و حدیث به موضوع حجاب اشاره و در تمام آنها تاکید شده است که حجاب نشانه سلامت جامعه و انسان‌هاست. از همه مردم درخواست دارم با مسیر غلطی که دشمنان تبلیغ می‌کنند مقابله کنید و هویت خود را به دشمنان نفروشید

امام جمعه اراک با اشاره به دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته، گفت:فرزندان غیور و دریادل نیروی دریایی ارتش با همت، روحیه انقلابی و جهادی و تفکر راهبردی خود با طی ۲۲۰ روز دریانوردی با حضور در دورترین نقاط دریایی از مرزهای کشورمان و گذر از آبراه‌ها و تنگه‌های حیاتی و استراتژیک و پشت سر گذاشتن اقیانوس‌های پرتلاطم، اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران را در حوزه دریایی به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: در این حرکت اقتدار آفرین، ناوگروهی که نماد دانش و تخصص و فناوری دانشمندان و فرهیختگان ایرانی بود، پیمایش ۶۵ هزار کیلومتر و ۴ بار عبور از خط استوا، دانش و تخصص و شجاعت و ظرفیت استثنایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در برابر نگاه جامعه جهانی قرار داد.

وی همچنین بر ضرورت همکاری دستگاه‌ها بر بازسازی مقبره آقا نورالدین عراقی تاکید کرد و افزود: این مقبره پس از چندین سال پیگیری و درخواست‌های مردم در حال بهسازی است که همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید نهایت همکاری را داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تبریک ۲۶ مرداد ماه و سالروز ورود آزادگان غیور به کشور گفت: جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا باید بیش از همه دغدغه عفاف، حجاب، عصمت و خانواده را داشته باشند و همانگونه که در زمان جنگ مقابل سختی‌ها و صدام جنایتکار ایستادند در راه وفاداری به نظام و دفاع و صیانت از ارزش‌های نظام محکم بایستند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه باید خود را برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده کنیم، افزود: هزاران نفر در این مراسم با شکوه حضور دارند و باید بهترین و بیشترین تدارکات در خصوص زیارت اربعین و موکب ها انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار