مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی، گفت: بیش از۲۹۰ میلیارد ریال پاداش از خرداد امسال به مشترکان شبکه برق اهواز اعطا شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ 12 August 2023

عبدالحمید عباس شیاری افزود: پیش از آغاز طرح ملی پاداش صرفه جویی، جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد و شیوه نامه‌های اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تبلیغات گسترده‌ای که از طریق صدا وسیمای مرکز خوزستان، رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی، سامانه‌های اطلاع رسانی پیامکی و بهره گیری از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری در راستای تشویق شهروندان به همراهی و همکاری در اجرای این طرح ملی انجام شده است.

شیاری گفت: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی تاکنون مشترکین خانگی کلانشهر اهواز موفق به دریافت مبلغ ۲۹۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال در صورتحساب خود شده‌اند که این مبلغ فعلا به صورت بستانکار در حساب مشترکان لحاظ و در سیکل قرائت، قبض برق رایگان دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: براساس جدول تخصیص پاداش، بیشترین مبلغ اهدایی رقم ۱۵ میلیون و ۴۷۵ ریال است که به ترتیب تمام مشترکین مشمول این طرح شامل حدود ۱۵۱ هزار مشترک، پاداش دریافت کردند.

طرح تشویقی پاداش به مشترکان خوش مصرف برق با ظرفیت چهار برابر نسبت به سال ۱۴۰۱ با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز، تولید برق، گردش چرخ تولید و همچنین پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی اشتغالزا درنظر گرفته شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۲۰ هزار اشتراک فعال دارد که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه تحت پوشش آن هستند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار