این دیدار که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار صورت پذیرفت حدادی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: البرز با مشکلات بسیاری روبرو می باشد که با سعی و تلاش مجدانه مسئولین و پوشش عملکرد زحماتی که صورت پذیرفته است باید مردم را امیدوار به آینده روشنی که در پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد نمود.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 12 August 2023

دیدارصمیمی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز با مدیران و پرسنل خبرگزاری تابناک البرز

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی افزود: البته در این مسیر باید کم کاریها و کوتاهی که به واسطه انتصاب مدیران بسیار ضعیف در استان صورت می گیرد جبران گردد و استفاده از پتانسیل نیروهای کارآمد دست پاک و نخبه بومی در دستور کار مدیران ارشد استان قرار گیرد.

حدادی در خصوص خدماتی که در چند سال اخیر در منطقه غرب استان صورت پذیرفته است گفت: از نظر امورعمرانی و سر و سامان دادن به راه های روستایی بخصوص جاده طالقان که سالها به طول انجامیده است پیشرفت های بسیار خیره کننده ایی داشته ایم، در خصوص دریافت سهم آب از سد طالقان تلاش بسیاری صورت پذیرفته است و با موافقت مسئولان امر سهم آبه از سد طالقان برای مصرف امور کشاورزی صنعت و شرب و نجات تالاب صالحیه از وضعیت نامطلوب کنونی به زودی دریافت خواهد شد.

حدادی در خصوص گاز رسانی به روستاهای منطقه نیز گفت: با تلاش بسیار گاز به دورترین روستاهای طالقان رسید اما متاسفانه به دلیل کوتاهی و عدم دقت لازم در تعیین حدود روستاها طرح هادی بسیاری از مراکز روستاها که بیش از چندین دهه از ساخت و ساز در آنها گذشته است متاسفانه در خارج از بافت روستا قرار گرفته است و کام مردم از بهره مندی از نعمت گاز با وجود صرف میلیاردها تومان و زحمات بسیاری که نظام برای آسایش روستائیان عزیز متحمل شد تلخ گردیده است و مردم بسیاری از نعمت گاز محروم هستند، البته در این خصوص مدیرکل گاز استان نیز کوتاهی بسیاری داشته است که درخصوص ناکارآمدی ایشان تذکرات لازم به مسئولان داده شده است ! در تلاش هستیم مشکلات پیش رو را با اعمال ماده چهار مصوب مجلس حل نمائیم تا مردم از این نعمت خدا دادی بهرمند شوند.

حدادی نکته جالبی در خصوص تخصیص اعتبارات از محل درآمد نفتی عنوان نمود که البرز در سالهای گذشته فقط چهار میلیارد تومان از درآمد نفتی کشور بهره مند میشد !! اما با تلاشهایی که انجام شد در سال جاری ۲۱۴ میلیارد تومان از درآمد نفتی به البرز اختصاص یافت که البته این رقم برای استان البرز بسیار ناچیز است و باید افزایش یابد که برای سال آینده در تلاش هستیم افزایش چشم گیری ازمحل درآمدهای نفتی داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان البرز در خصوص استیضاح وزیر کشور گفت: در جلسه ای که در کمیسیون تخصصی با حضور احمد وحیدی داشتیم نمایندگان مردم از توضیحات وزیر قانع نشدند و رای نمایندگان در صحن علنی مجلس تکلیف ماندن یا خداحافظی وزیر کشور را روشن خواهد نمود.

در انتهای این دیدار نماینده ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار، تابناک را یکی از پر کارترین و اثر گذارترین خبرگزاری ها در استان البرز دانست و از تلاش مجدانه مدیران و خبرنگاران این مجموعه خبری تحلیلی تقدیر بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار