مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کرمانشاه گفت: امسال بیش از ۲۰ هزار عضو در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 14 August 2023

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ابتدای سال گذشته مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه حدود ۲ هزار و ۹۰۰ عضو داشت.

وی افزود: امسال بیش از ۲۰ هزار عضو تنها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند که رشد بسیار چشمگیری داشته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش کانون زبان توانستیم رکورد سال‌های گذشته را در راستای تأسیس این مراکز بشکنیم.

وی ادامه داد: تعداد زبان آموزان در ابتدای سال گذشته پنج هزار نفر بود و امسال بیش از هفت هزار و ۳۰۰ زبان آموز در مراکز کانون زبان ایران مشغول زبان آموزی هستند.

خیاط زنجانی عنوان کرد: در حال حاضر ۳۶ مرکز کانون پرورش فکری ثابت در استان کرمانشاه وجود دارد که در اکثر نقاط استان مشغول فعالیت هستند.

وی ابراز کرد: امسال یک بخش تخصصی نوجوان را هم به برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری تحت عنوان مجتمع آفرینش اضافه کردیم که فعالیت بسیار خوبی را از ابتدای خرداد ماه آغاز کردند.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از نوجوانان به صورت تخصصی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال مهارت آموزی و هنر آموزی هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از فعالیت‌هایی که امسال در برخی از مراکز کانون پرورش فکری انجام شد تشکیل مرکز شماره ۲، مرکز مجتمع و مرکز شمار چهار بوده‌ است.

خیاط زنجانی تاکید کرد: تشکیل این مراکز به صورت خانواده محوری یعنی برگزاری برنامه‌های ویژه برای خانواده‌ها است که از جمله آن‌ها می‌توان به کارگاه‌های آموزشی مسائل حوزه خانواده و تشکیل کارگاه‌های هنری برای تعدادی از مراکز اشاره کرد که والدین هم می‌توانند از این کارگاه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار