براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی دمای هوای در شمال استان اردبیل و شهرستان کوثر در طی روز‌های آتی ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 14 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز یکشنبه (۲۲ مرداد) تا اواخر هفته جو استان صاف تا قسمتی ابری و پایدار خواهد بود.

هم چنین هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت و در برخی از مناطق مرکزی در ساعات ظهر تا عصر وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی و شهرستان کوثر بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۳۴ درجه سلسیوس انتظار می‌رود؛ ولی در روز‌های پایانی هفته جاری شاهد روند کاهش چند درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی در حال حاضر دمای شهر اردبیل ۲۶ درجه سلسیوس بوده که جزو مراکز استان خنک در سطح کشور بوده و کمینه دمای اردبیل در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درجه سلسیوس و بیشینه دمای آن نیز ۳۱ درجه سلسیوس بوده است.

شهرستان خلخال با ۲۲ درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین نقطه استان اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته بوده و هم‌چنین شهرستان پارس آباد نیز با ۳۶ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین شهر در استان اردبیل بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار