رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه پروژه احداث و آسفالت راه روستایی تخت چان پلدختر ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۱۳ کیلومتر از این محور زیرسازی و آسفالت شده و ۳ کیلومتر باقیمانده در دست انجام است.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ 16 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، نوری منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محور گردشگری تخت چان به طول ۲۶ کیلومتر از مناطق دور دست و صعب العبور شهرستان پلدختر است، احداث ۱۶ کیلومتر از این مسیر با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان، بسیج سازندگی استان به صورت مشارکتی در سال ۱۴۰۱ تحت پیمان رفت و عملیات اجرایی آن شروع شد.

وی بابیان اینکه پروژه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: با توجه صعب العبور بودن مسیر ۱۳ کیلومتر از پروژه زیر سازی و آسفالت شده است، ۳ کیلومتر دیگر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره ساخت راه‌های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: هزینه آسفالت این محور ۲۰ میلیاردتومان است که مبلغ ۵ میلیاردتومان خرید قیر این محور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان تامین شده است.

منصوری تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر از مناطق گردشگری و راه دسترسی ۵ روستا است، همچنین این پروژه مسیر تردد عشایر کوچ‌رو استان‌های خوزستان و لرستان بوده که از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورت تامین اعتبار ۱۰ کیلومتر باقی مانده انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار