ثبت و اصلاح سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان جامانده از امروز ۲۵ مرداد آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 16 August 2023

تمامی دانش آموزان میان‌ پایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند، از روز چهارشنبه ۲۵ مرداد امسال در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲،می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی http://my.medu.ir و http://irtextbook.ir و http://my.gov.ir ثبت سفارش کنند.
دانش آموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهار شنبه ۲۵ مرداد امسال می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانش‌آموزان پایه‌های ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.
صدور حواله توزیع کتاب های درسی برای دانش‌آموزان مشروط به ثبت نام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار