رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:، ۳۳ پروژه در هفته دولت افتتاح و بهره برداری می شود و در ۱۴ هزار و ۷۹۰ متر مربع و با سرمایه گذاری حدود ۲۲۵ میلیارد تومان در اختیار مردم قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 17 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علیرضا امانی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اراک، افزود:از مجموع طرح‌های درمانی و بهداشتی قابل افتتاح این استان در هفته دولت، ۲ پروژه در خمین، پنج طرح در ساوه، چهار پروژه در اراک، ۲ طرح در زرندیه، پنج طرح در دلیجان، یک پروژه در خنداب، چهار طرح در کمیجان، سه پروژه در فراهان و ۲ طرح در تفرش است.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی پنج طرح مربوط به بخش اورژانس در استان آغاز می‌شود.

دکتر امانی با اشاره به روز پزشک و تبریک این روز به جامعه پزشکی استان کمبود‌های این بخش را محدود دانست و از رایزنی‌ها برای تکمیل نیاز استان خبر داد.
او کمبود در بخش‌های تخصصی را در زمینه گوش و حلق و بینی و چشم دانست و گفت: یکی دیگر از مشکلات کوچ پزشکان شهرستان‌های استان به استان‌های همجوار به علت تعرفه‌های بالاتر بود که با افزایش حق الزحمه آنان اقداماتی برای ماندگاری پزشکان انجام شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین درباره عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه جوانی جمعیت افزود: این دانشگاه در موضوع جوانی جمعیت حائز امتیاز ۷۶ شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از خرید دو دستگاه اتوبوس آمبولانس برای استان مرکزی خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس امبولانس های استان مرکزی به مانند استان تهران به ۴ عدد رسید. به دلیل وجود بیشترین بار ترافیکی در توره و دلیجان، دو دستگاه از این تعداد در این مناطق مستقر می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه کرد: دانشگاه مامایی و فوریت‌های پزشکی در محلات از ترم بهمن‌ماه امسال در استان دایر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار