رئیس پلیس راه استان خوزستان با اشاره به محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین حسینی گفت: به مناسبت اربعین حسینی و به منظور تسهیل تردد زائران در محورهای خوزستان از امروز محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 18 August 2023

سرهنگ سعید رحیمی روز جمعه در اطلاعیه‌ای با اشاره به محدودیت ترافیکی در استان خوزستان، اظهار کرد: تردد انواع کامیون، تریلر، اتوبوس و مینی بوس از محور فرعی الوان(عبدالخان) - بستان و بالعکس از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۷مرداد۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور۱۴۰۲ ممنوع و محور شوش - اهواز - سوسنگرد - بستان به عنوان محور جایگزین معرفی شده است.

وی ادامه داد: تردد انواع اتوبوس از محور ایذه - چهارمحال و بختیاری و برعکس از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور۱۴۰۲ ممنوع و محور لرستان - اندیمشک - اهواز به عنوان جایگزین معرفی می شود.

رئیس پلیس راه استان خوزستان بیان کرد: در این ایام تردد انواع اتوبوس - کامیون و تریلر از محور اهواز - خرمشهر و بالعکس از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع و محور اهواز - آبادان - خرمشهر به عنوان جایگزین معرفی شده است.

حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می رسد.

منبع/ایرنا

برچسب ها: اربعین ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار