معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات طی روزهای گذشته وارد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 18 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، رضا اکبری ظهر جمعه در جریان بازدید از پروژه‌های راهداری شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه تأمین ماشین آلات مورد نیاز راهداری از اولویت‌های راهداری کشور بود، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون بودجه مجوز واردات ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری اخذ شده است که طی روز‌های قبل ۱۱۰ دستگاه ماشین‌آلات با حضور وزیر راه و شهرسازی وارد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور شد.

وی با اشاره به اینکه بقیه هم به مرور طی ماه‌های آتی وارد ناوگان جاده‌ای خواهد شد، گفت: مقرر شده است ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین و در اختیار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گیرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه امسال اجرای روکش آسفالت ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی کشور هدفگذاری شده بود، افزود: طی ۵ ماه اخیر ۹ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از این میزان اجرا شده است و امیدواریم تا پایان سال بقیه برنامه را هم اجرا کنیم که در این راستا استان اردبیل نیز سهم مناسبی از این رقم به خود اختصاص داده است.

اکبری خاطرنشان کرد: محور‌های شابیل و جاده قدیم مشگین‌شهر - اردبیل به طول ۲۰ کیلومتر از دیگر پروژه‌های در اولویت راهداری برای اجرا بوده که در مجموع ۱۷ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در مشگین‌شهر در دست اجرا است.

وی ادامه داد: قیر مورد نیاز این پروژه‌ها را مقرر شد بر اساس تفاهم با فرماندار مشگین‌شهر سازمان تأمین کند و بقیه اعتبارات هم به صورت نصف- نصف از طریق سازمان راهداری و منابع استانی تأمین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار