معاون دادستان استان البرز بهمراه معاون فنی و عملیاتی و رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز جهت ارزیابی عملکرد و نحوه ارائه خدمات به شهروندان به صورت سرزده از مجاری عرضه بازدید کردند .
کد خبر: ۱۱۲۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 19 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» در راستای صیانت از حقوق شهروندی و به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ، اسفندیار هندی معاون فنی و عملیاتی به همراه ساسان علی رمجی معاون و نماینده ویژه دادستان استان البرز و کریمی رئیس ناحیه کرج از نحوه فعالیت جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان بازدید کردند.
در این بازدید معاون فنی و عملیاتی منطقه البرز با بیان اینکه بازرسین و کارشناسان این شرکت به طور مستمر عرضه بنزین در جایگاهای استان را مورد بررسی قرار می دهند گفت : مشکلی در تامین و توزیع سوخت استان وجود ندارد و تمامی جایگاهها در حال خدمات رسانی مطلوب هستند.
ساسان علی رمجی معاون و نماینده ویژه دادستان استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز ، هدف از این بازدید را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای دقیق توزیع سوخت برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر سوخت رسانی ، ارائه خدمات مطلوب و برخورد شایسته با مشتریان در جایگاه های عرضه سوخت می تواند باعث رضایت مندی بیشتر آنها شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار