مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با تامین برق ۵۲ روستا در نقاط مختلف استان بیش از ۷۰۰ خانوار روستایی محروم، از نعمت برق برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶ 19 August 2023

علی خدری در تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در حوزه برق رسانی به روستاها، اظهار کرد: این تعداد روستا در مناطق سخت گذر کوهستانی بودند که برای تامین برق این روستاها بیش از ۱۷۱ کیلومتر شبکه متوسط هوایی، ۲۸ کیلومتر شبکه ضعیف و ۹۱ دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی احداث و نصب شده است.

خدری با اشاره به اینکه مجموعه اقدمات صورت گرفته مقام اول را در زمینه تامین برق روستایی به دنبال داشته است افزود: یکی از اقدامت این شرکت که از مصوبات سفر رییس جمهور به منطقه احمدفداله شهرستان دزفول بود، برقرسانی به پنج روستای صعب العبور این منطقه است که با برنامه ریزی صورت گرفته در هفته دولت به اتمام خواهد رسید و در مجموع ۷۱ خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: در حال حاضر و با رویکرد رفع محرومیت، تمامی روستاهای زیر ۲۰ خانوار در استان خوزستان از نعمت برق بهره مند هستند و برای تعداد زیادی روستای زیر ۱۰ خانوار نیز تامین برق انجام شده که بخشی از آن با استفاده از پنل های خورشیدی قابل حمل، ویژه عشایر کوچ‌رو است.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار