مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی هفته دولت سال جاری ۱۱ پروژه بندری در استان بوشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 20 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، محمد شکیبی نسب ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور توسعه بنادر استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اضافه کرد: افتتاح ۱۱ پروژه بندری در استان بوشهر طی هفته دولت سال جاری خاطرنشان کرد: هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: موج شکن‌های توسعه بندر کنگان، تعمیرات اساسی منجر به ابنیه، تأسیسات و توزیع نیروی برق بندر بوشهر و بنادر تابعه، خرید خدمات چهار شناور آتشخوار ویژه بنادر محمدعامری، دیلم، گناوه و دیر از جمله این پروژه‌ها است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از چهار خودرو آتش نشانی همراه با متعلقات و تجهیزات کامل در هفته دولت امسال تاکید کرد: خرید خدمات شناور پاترول ویژه جزیره خارگ و بهره‌برداری از شناور‌های پایش ۱ و ۲ به منظور بازرسی از شناور‌های مستقر در لنگرگاه، گوی‌های شناور و سکو‌های ثابت و متحرک در آب‌های استان از دیگر پروژه‌ها است.

شکیبی نسب تصریح کرد: پروژه بازسازی شناور نور یک، پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر و تأمین دو فروند بارج به منظور پهلوگیری موتورلنج‌های باری و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر گناوه و دیلم از دیگر طرح‌های هفته دولت در استان است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار