در پی حضور باشکوه مردم استان در مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهردار لنده؛
به مانند سالها پویایی و زنده بودن که باعث می شد پشتمان به خیل عظیم دوستدارنش گرم باشد در روز رفتن به احترامش جمیع بستگان، دوستان و آشنایان دور ما جمع شدند. دوستدارانی که به وسعت قلب های مهربانشان در سنگین روز پرواز ستون خانواده کنارمان بودند.
کد خبر: ۱۱۲۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ 23 August 2023

پیام تقدیر و تشکر خانواده رنجبر شهردار لنده+فیلم

در پی درگذشت مرحومه بی بی شاهتاب دانشور بزرگ بانویی از کهن دیار ایل طیبی، مادر شهردار و عضو شورای شهر لنده، خانواده آن مرحوم طی پیامی از ابراز همدردی و حضور باشکوه اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های همجوار در مراسم تشییع و خاکسپاری، تقدیر و تشکر کردند.

در پیام خانواده رنجبر آورده شده است

 «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

خدایا تنها با ذکر تو آرامش می‌گیریم و با یاد تو تسکین می یابیم
معبودا، مهر و وفایت به ما آموخت محبت های بی منت و بی صدای تو که جاودانه در جان و زندگی مان سبز است را فراموش نکنیم

مادر بود و یک دنیا محبت
وجودش سرشار از امید و همانا که کنارمان بود می پنداشتیم دنیا از آن ماست
برایمان مادری کرد و در نبود سالها دوری پدر، پدرانه پشت مان را گرفت.
برای ایل و تبارمان بزرگ، همتراز مردان سیاستمدار، گویی ساعت ها درس سیاست پاس کرده بود.
درایت داشت و باتدبیر، آنگونه که نگاه و کلامش دل کوچک و بزرگ جامعه ی اطرافش را قانع به احترام آنگونه که حلقه ی اتصال ایل و تبارمان بود.

با هجرانش غم و اندوه ایل و تبار و دیارمان را فرا گرفت در حالی که  امّا رفتنش با مسمّا بود.

همه بودند...!
به مانند سالها پویایی و زنده بودن که باعث می شد پشتمان به خیل عظیم دوستدارنش گرم باشد در روز رفتن به احترامش جمیع بستگان، دوستان و آشنایان دور ما جمع شدند.
دوستدارانی که به وسعت قلب های مهربانشان در سنگین روز پرواز ستون خانواده کنارمان بودند.

به حکم ادب و حق شناسی و مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از آنجا که به علت تالمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران قادر به قدر دانی حضوری و تلفنی نخواهیم بود، بدینوسیله با کمال احترام، قدردانی فامیل و بستگان را از حضور سبز آحاد مردم، سلسله جلیل روحانیت بویژه حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، مسئول دفتر نمیانده ولی فقیه حجت الاسلام دهقان، سردار خرم دل فرماندهی محترم سپاه فتح استان، معاون محترم عمرانی استاندار دکتر روستا، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری جناب دکتر بابکان پور و هیئت همراه، مدیر کل ورزش و جوانان و همراهان، دکتر روشنفکر نماینده محترم مردم شریف بویر احمد، دنا و مارگون، نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس حجت الاسلام سید محمد موحد، نمایندگان ادوار مجلس (سروران معزز حاج عدل هاشمی پور و حجت السلام سید علی محمد بزرگواری) دکتر مژدهی پور رئیس اسبق سازمان تعزیرات حکومتی کشور، آیت الله سید مرتضی تقوی، فرمانداران مناطق مختلف استان، فرمانداران اسبق شهرستان لنده، شهرداران شهرهای مختلف و شوراهای اسلامی در استان، دکتر بهرامی شهردار اسبق یاسوج، شورای اداری شهرستان لنده و مدیران محترم دستگاه های اداری شهرستان، فرماندهی محترم سپاه لنده و همکاران، بطور ویژه از حجت الاسلام محمودی امام جمعه شهرستان لنده، کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی به ویژه موسسه راه سازه وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا و در پایان همکاران عزیزم در شهرداری و شورای شهر لنده و همراهی بی نظیر همشهریان عزیزم در کهن دیار ایل طیبی (لنده) و دایی های عزیزمان در ایل نجیب طیبی سردسیر خاضعانه تقدیر و تشکر فراوان داریم.

اذعان می داریم که زبان قدردانی و شکر گذاری تمام و کمال در برابر محبت ها و عنایت اعزه در فقدان بزرگ بانوی ایلمان قاصر است.

دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می کنیم و سلامتی و بهروزی همه شما را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم .
صمیمانه از حضور سبزتان تقدیر و تشکر میکنیم و امید به درگاه حضرت حق داریم تا انشالله بتوانیم ذره ای از دریای بیکران لطف و محبت تان را جبران نماییم.

خانواده رنجبر، دانشور، خردمندی و جمیع منسوبین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار