معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از فعالیت شبانه‌روزی پلیس گذرنامه و صدور 19 هزار گذرنامه از ابتدای مردادماه سال جاری تاکنون در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 24 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،احسان آنقی صبح امروز در جمع خبرنگاران از فعالیت شبانه روزی پلیس گذر نامه و صدور ۱۹ هزار گذر نامه از ابتدای مردادماه سال جاری تاکنون در استان مرکزی خبر داد و گفت: اعتبار گذرنامه‌های تمدید شده ویژه اربعین تا پایان ماه صفر است.

وی با بیان اینکه پلیس استان مرکزی در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه‌ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد، افزود: حدود ۳۰ درصد از این گذرنامه‌ها در دست اقدام هستند، در صورت تکمیل بودن مدارک بین ۴ الی ۶ روز گذرنامه صادر و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از صدور گذرنامه‌های جدید با مبلغ ۵۰ هزار تومان و تمدید گذرنامه‌های منقضی به صورت رایگان خبر داد و اظهار داشت: مهلت اعتبار گذرنامه‌های صادر شده جدید ۵ سال است

آنقی خاطر نشان کرد: افرادی که درخواست صدور و یا تمدید گذرنامه دارند می توانند از طریق اپلیکیشن پلیس من و یا مراجعه حضوری به ادارت گذرنانه و دفاتر پلیس ۱۰+ اقدام کنند.

وی با اشاره به ممنوعیت برخی از داروها برای خروج از مرز بیان داشت: زائران از همراه داشتن داروهای مسکن قوی مانند قرص‌های کدئین‌دار و آرام‌بخش‌ها خوداری کنند چرا که بر اساس قوانین کشور عراق این داروها ممنوع هستند و در صورت همراه داشتن افراد جرم محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اداره گذرنامه پلیس استان در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع) از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب آماده ارائه خدمات می‌باشد از زائران خواست در صورت اینکه قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند هرچه زودتر برای دریافت گذرنامه اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار