مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: این سازمان توانست سه گواهینامه ایزو بین‌المللی را دریافت کند.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳ 26 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین زارعی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از دریافت ۳ گواهینامه بین‌المللی ایزو برای این سازمان خبر داد و اظهارداشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به گستردگی که دارد در ماموریت خود الزامات ایزو را یک رفتار اجتناب‌ناپذیر دانسته و تلاش می‌کند بعد از اخذ ایزو، هرساله با برگزاری دوره‌های آموزشی و بهره‌مندی از استادان علمی و فرهنگی کشور نیروی انسانی خود را تقویت و همسو با ایزو کند.

وی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که توانستیم ایزو را با همت و همکاری همکاران خودمان در این سازمان اخذ کنیم، افزود: مهم‌ترین اهداف منطقه استقرار سیستم‌های مدیریت ایمنی، بهداشت، زیست محیطی ومدیریت کیفیت است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تلاش داریم با پیاده‌سازی واژه‌های ایزو فرآیند آشنایی این مکانیزم را برای فرزندان کارکنان نیز عملی سازیم تا در نسل آینده منطقه ایزو از یک الزام به یک باور فکری تبدیل شود، گفت: تشکیل کمیته راهبری، انتخاب مشاور مورد تایید، مطالعه و بررسی نیاز‌های آموزشی، سازمان دهی مجریان و تهیه برنامه اجرایی، تدوین مستندات، اجرای دوره‌های آموزشی ممیزی داخلی و خارجی، رفع مغایرت‌ها و ممیزی‌های مراقبتی در شمار مواردی است که برای استقرار سیستم مدیریت با موفقیت طی شد.

زارعی بیان داشت: خوشبختانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی توانست ایزو ۴۵۰۰۱ (سیستم‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای)، ۱۴۰۰۱ (مدیریت زیست محیطی) و ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت) را با موفقیت دریافت کند.

سرممیز شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه و نماینده مرکز ملی تایید صلاحیت ایران هم با بیان اینکه طبق الزامات استاندارد‌ها دو روزه در خراسان جنوبی میهمان منطقه ویژه اقتصادی بودیم، گفت: در این راستا از سایت مرزی و مرکزی بازدید و ممیزی‌ها انجام که در قریب به اتفاق حوزه‌های کاری سازمان الزامات استاندارد بالاتر از میزان تعریف شده بوده و بهبود بسیارخوبی در کار مشاهده شد.

فارغ با بیان اینکه طی جریان ممیزی که از سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی انجام دادیم، با افتخار سه گواهینامه بین‌المللی ایزو را به این سازمان تقدیم می‌کنیم، افزود: این ایزوها، چون بر اساس استانداد‌های مدیریت جهانی هستند در زمینه بهتر عمل کردن مدیریت سازمان کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: ایزو‌ها در برند سازمان نقش زیادی دارند و همچنین نشان می‌دهد که این سازمان بر اساس استاندارد بین‌المللی مدیریت می‌شود تا به رضایت مشتری کمک کند و در عملکرد سازمانی هم تاثیرگذار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار