فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرقانونی از دالان‌های زیرزمینی یک واحد مسکونی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 28 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتالکشف ۲۲ دستگاه ماینر از دالان‌های زیرزمینی در زنجان غیرقانونی از دالان‌های زیرزمینی یک واحد مسکونی خبر داد.
سردار طراقیه افزود: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی فراجای استان زنجان، مبنی بر راه‌اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرقانونی در یک واحد مسکونی روستایی، مراتب شناسایی، توقیف و دستگیری در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با دستور مقام قضائی این واحد مسکونی شناسایی شده و مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی‌ها، تعداد ۲۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از دالان‌های زیرزمینی محوطه باغچه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: مالک این واحد مسکونی به جرم انشعاب غیرمجاز از برق سه فاز دولتی جهت استخراج ارز دیجیتال و راه‌اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتال زیرزمینی دستگیر و به همراه ماینر‌های توقیفی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار