مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: همزمان با هفته دولت، دو مرکز بهداشتی درمانی که از محل اعتبارات کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ساخته شده است، در اقبالیه و مشعلدار از توابع قزوین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ 29 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، خسرو طریقی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، دو مرکز بهداشتی درمانی که از محل اعتبارات کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان ساخته شده است، در اقبالیه و مشعلدار از توابع قزوین افتتاح می‌شود.

وی افزود: با رایزنی‌های فراوان صورت پذیرفته پیش از این نیز چندین مدرسه و مرکز بهداشتی و درمانی در سطح استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه‌ها از محل قرارداد‌های سه جانبه وزارت کشور، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

طریقی تصریح کرد: مراسم افتتاح و بهره برداری از این مراکز در برنامه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بوده و در هفته دولت و با حضور مسوولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

این مسوول در پایان گفت: با افتتاح این مراکز، نیاز به فضای درمانی به ویژه برای جامعه هدف ما خصوصا ساکنین مناطق تا حدودی مرتفع می‌شود.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار