مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: پروژه بهسازی و بازیافت سرد در جا با سیمان محور گرمه سنگ - سوراخ به طول ۱۶ کیلومتر و صرف ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان‌شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ 30 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از فارس، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهارکرد: پروژه بهسازی و بازیافت سرد در جا با سیمان محور گرمه سنگ - سوراخ به طول ۱۶ کیلومتر و صرف ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در خراسان‌شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در دو سال اخیر، جهش‌های خوبی در بحث‌های عمرانی شکل گرفته است و در این استان ۷۸۴ پروژه با ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار فقط در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ یکی از پروژه‌های مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان این که پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات مالی پیمانکاران تعطیل شده بود، افزود: این پروژه در حوزه استان ۳۵ کیلومتر است که قرارداد بهسازی ۱۶ کیلومتر آن در سال گذشته منعقد شد و زودتر از زمان موعد به بهره‌برداری رسید.

مشتری ادامه داد: در طول این مسیر ۳۵ ابنیه تعریض شد و عرض محور نیز با توجه به ترافیک بالا و ترانزیتی بودن آن، از ۶ متر به ۱۲ متر و به راه اصلی ارتقا یافت.

وی بیان داشت: محور گرمه - میامی از جمله راه‌های پرتردد و شریانی است و در استان سمنان نیز پیگیر هستیم تا ادامه محور تعریض شود و در آینده ناوگان اتوبوسی هم بتواند در این مسیر تردد کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای کامل این پروژه در دو استان، مسافت مرکز خراسان‌شمالی (بجنورد - اسفراین - سبزوار - میامی) تا تهران برای ناوگان مسافری استان ۱۰۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار