مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اجرای هفت طرح روشنایی در این کلانشهر همزمان با هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 31 August 2023

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: ۷ طرح روشنایی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در کلانشهر اهواز همزمان با هفته دولت اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این طرح‌ها در راستای افزایش ضریب امنیت معابر، در کلانشهر اهواز در قالب احداث و بهینه‌سازی، اجرایی و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شبکه روشنایی معابر نقش مهمی در افزایش امنیت عمومی دارد و از این رو برنامه‌ریزی برای توسعه آن با استفاده از روش‌های نوین مدیریت انرژی در طراحی و باز طراحی شبکه‌های روشنائی به منظور افزایش رضایتمندی و همچنین توجه به مسائل زیست محیطی و جلوگیری از آلایندگی نوری به عنوان یک ضرورت در چشم انداز این شرکت مورد توجه است.

شیاری در خصوص محل اجرای این طرح‌ها تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل تعویض پایه‌های تلسکوپی بلوار مهاجرین، توسعه روشنایی کوی صادقیه منازل جانبازان، سیصد دستگاه خیابان آذین، باهنر خیابان آرش ۶، فاز دوم کارگری کوی رمضان، توسعه روشنایی نقاط مختلف منطقه ۵، روشنایی بلوار اکباتان منتهی به پل فولاد، تامین روشنایی ملاثانی خیابان فرمانداری، توسعه شبکه روشنایی بلوار الصافی و توسعه و اصلاح خیابان ۲۰ متری کارون است.

وی با بیان اینکه شبکه روشنایی معابر کلانشهر اهواز دارای ۱۶۰ هزار دستگاه کله چراغ است، گفت: اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها ۴۱ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار