سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به مشکلات موجود باید خط ویژه ارزی برای استان در نظر گرفته شود گفت: در تغییر مدیران شتاب زده عمل نمی‌کنم و اصل بر شایسته سالاری و عدالت در امور کاری است.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 09 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد آریافر صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی با بیان اینکه کمیسیون‌های اتاق اصناف باید فعال‌تر شود، اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌های استان و حتی ظرفیت‌های ملی در راستای توسعه استان خراسان جنوبی کمک می‌گیریم، چرا که بیش از این نمی‌توانیم عقب بمانیم و در این سال‌ها از ظرفیت‌هایی که داشته‌ایم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید ارزش افزوده مواد معدنی را زیاد کنیم افزود: مشکلات واحد‌ها را رصد می‌کنیم و بنای کار ما حل شدن مشکلات است.

سرپرست سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی با تاکید براینکه شایسته سالاری و عدالت در امور کاری امری بسیار مهم است گفت: باید کادرسازی شود و معادن باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به صحنه بیاورند.

آریافر با بیان اینکه سازما‌ن‌های استان خراسان جنوبی باید در کنار هم باشند افزود: می‌توانیم قطب طلای کشور باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی گره گشای کار‌ها است افزود: باتوجه به مشکلات موجود باید خط ویژه ارزی برای استان در نظر گرفته شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تاکید براینکه مدیریت می‌تواند تحول ایجاد کند افزود: تغییرات شتاب زده انجام نمی‌دهیم هرکسی که مدیر سالم خوش فکر و خوش اخلاقی باشد عوض نمی‌شود.

سرپرست سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه تنوع معدنی زیادی در این استان داریم ادامه داد: در زغال سنگ، منیزیت، خاک‌های نسوز در کشور جایگاهی خوبی داریم.

آریافر با بیان اینکه واحد‌های تولیدی بسیار خوبی نظیر تولید لاستیک، دو واحد سیمان خاکستری، واحد‌های تولید کاشی و سرامیک، تولید اتصالات لوله و پلی اتیلن، بسته‌بندی خشکبار و تنها واحد تولید شمش منیزیم در خاورمیانه در استان فعالیت می‌کنند افزود: سنگ‌های تزئینی بسیار خوبی در استان خراسان جنوبی داریم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار