هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم تهران شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 10 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه کاروان شهرستان بیرجند امروز با حضور جمعی از مسوولان در حسینیه جماران مرکز خراسان جنوبی برگزار شد و کاروان‌های ۱۰ شهرستان دیگر خراسان‌جنوبی نیز همزمان راهی تهران شدند.

۲۷۰نفر از مردم شهرستان بیرجند ظهر امروز در قالب ۷ دستگاه اتوبوس برای دیدار با مقام معظم رهبری بعد از ۲۴ سال به تهران اعزام شدند.

علی فاضلی فرد، فرماندار بیرجند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: براساس سهمیه‌ای که به استان تعلق گرفت، هزار و ۳۰۰ نفر از مردم خراسان جنوبی توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را پیدا کردند و سعی شد از همه اقشار در این سفر حضور داشته باشند.

وی: این تعداد در قالب ۳۵ دستگاه اتوبوس از امروز عازم می‌شوند و برخی شهرستان‌ها که مسیرشان دورتر است، زودتر از ما عازم شدند و در مسیر هستند.

وی گفت: به منظور مدیریت واحد سفر برنامه‌ریزی شده که همه افراد از شهرستان‌های استان از مسیر شهرستان‌های خوسف و طبس به تهران حرکت کنند که پشتیبانی خوبی از مسافران انجام شود و مباحث ایمنی و امنیتی هم لحاظ شده است.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی این کاروان مردمی امشب در خور و بیابانک برای نماز و شام توقف دارد و سپس مسافران به سفر خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: نماز صبح فردا در مرقد امام راحل اقامه می‌شود و مردم استان برای دیدار با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد.

مردم خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار