بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات مهم ترین رویداد جمهوری اسلامی است لذا باید زمینه رقابت سالم و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 10 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از مهر، حسن ناهیدی پیش از ظهر یک شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات به عنوان مهم‌ترین رویداد نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید زمینه رقابت سالم و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: سیستم‌های نرم افزاری و بخش سخت‌افزاری و اجرایی انتخابات نیز بخش مهمی از کارهاست که مجریان باید به آن توجه ویژه داشته باشند تا هیچ مشکل اجرایی در زمان انتخابات نداشته باشیم.

وی در حوزه سخت افزاری بر توجه ویژه به امکانات، زیرساخت‌ها، اقدامات لازم و آماده سازی بستر‌ها تاکید کرد و افزود: کارکرد و کارآمدی دستگاه‌ها در مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مؤثری دارد.

ناهیدی با بیان اینکه در حوزه‌هایی که نیاز است، بستر زیرساختی و امکانات برای برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم می‌شود، بیان کرد: تمام عوامل اجرایی باید مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تلاش تمام مسئولان حوزه انتخابات باید مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه باشد، افزود: در هر زمینه‌ای اگر ابهاماتی وجود دارد در فرصت باقی مانده رفع شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار