ماراتون بازی‌سازی «شهر من» یک رویداد جانبی در نمایشگاه فن‌نما است که قرار است با حضور بازی‌سازان جوان و با اهدافی در راستای فرهنگ‌سازی اجتماعی برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ 18 September 2023

ماراتون سه روزه «شهر من» که قرار است در حاشیه نمایشگاه فن‌نما برگزار شود، یک رویداد بازی‌سازی با حضور گروه‌های مختلف است که در آن، طی سه روز بازی‌هایی ساخته می‌شوند و در انتها مورد داوری قرار می‌گیرند. محوریت این بازی‌ها، موضوعاتی مانند حقوق شهروندی، محیط زیست، بازیافت و مدیریت پسماند است.

سید ابوالفضل شرافت، دبیر برگزاری ماراتون بازی سازی شهر من گفت: این رویداد با توجه به فشردگی زمانی و ویژگی‌های شهر اصفهان، در سطح کیفی خوبی قرار خواهد گرفت و جزو اولین‌ رویدادهایی است که در زمان محدود انجام می‌شوند و در آن، فرآیند تیم‌سازی و ایده‌پردازی انجام خواهد شد.

وی درمورد گروه منتورینگ رویداد، بیان کرد: گروه منتورینگ این رویداد از افراد باتجربه این حوزه هستند و از شهرهای مختلف ایران انتخاب شده‌اند.

او در ادامه با اشاره به نقش چنین رویدادهایی در پیشرفت حوزه بازی‌سازی ایران، ادامه داد: مهم‌ترین کمک این رویدادها، آشنا شدن افراد علاقه‌مند با افراد فعال در این حوزه است و از طرف دیگر، افراد علاقه‌مند و تا حدی توانمند، بتوانند با یکدیگر آشنا شوند، گروه تشکیل دهند و در آینده با یکدیگر همکاری کنند و به زیست‌بوم بازی‌سازی ایران ملحق شوند.

شرافت در انتها اضافه کرد: این رویداد برای همه افراد فعال در حوزه‌های هنری و یا برنامه‌نویسی جذاب خواهد بود و باعث می‌شود تمامی افرادی که به حوزه بازی‌های ویدئویی علاقه‌مند هستند، در آن حضور پیدا کنند و بتوانند استعداد و علاقه خود را در این رویداد به چالش بکشند و باعث شکوفایی آن شوند.

رویداد ماراتون بازی‌سازی «شهر من» از روز 10 الی 12 مهر ماه، در حاشیه نمایشگاه فن‌نما برگزار خواهد و علاقه‌مندان به حوزه بازی به ویژه جوانان و نوجوانان می‌توانند از آن دیدن کنند و با جریان بازی‌سازی در ایران آشنا شوند. رویدادی که علاوه بر کمک به زیست بوم بازی‌سازی اصفهان، می‌تواند باعث شبکه‌سازی بین فعالان حوزه بازی و همچنین ورود افراد جدید به این حوزه شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار