توضیحات شهردار آستارا در رابطه با اقدامات انجام شده در سیل اخیر
کد خبر: ۱۱۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 21 September 2023

تابناک/گیلان شهردار آستارا در رابطه با آخرین اقدامات انجام شده در سیل اخیر و چگونگی امداد و خدمات رسانی به شهروندان آستارایی توضیحاتی ارائه داد به گزارش تابناک گیلان.

میثم الوان پور امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه نیروهای شهرداری آستارا در سیل اخیر کار جهادی انجام دادند اظهار کرد: ۷۵۰۰ بسته آب معدنی در حال توزیع در نقاط مختلف شهر آستارا است و در طول این مدت نیز ۵۵ هزار قرص لواش توسط شهرداری آستارا در مناطق مختلف شهر پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای شهرداری آستارا از اولین روز حادثه در آماده باش کامل بودند افزود: مجموع خسارات وارده به پل ها، حاشیه رودخانه‌ها، دیواره‌های حفاظتی، زیرسازی و آسفالت معابر و پیاده‌روها در مجموع ۳۲ تا ۳۵ میلیارد تومان بوده است.

الوان پور با اشاره به کمک نیروهای شهرداری شهرهای رضوانشهر، تالش، چوبر، انزلی، پره سر صومعه‌سرا و شهرداری رشت افزود: در مجموع ۷۸ نفر از نیروهای کمکی شهرداری‌های مختلف استان گیلان به همراه خودروهای آتش نشانی، امدادی و لجن کش به کمک نیروهای شهرداری آستارا در راستای خدمت به مردم سیل زده شتافتند.

شهردار آستارا با اشاره به همکاری نیروهای جهادی در شستن خانه های مردم گفت: نیروهای شهرداری آستارا در کنار نیروهای جهادی در خدمت مردم بودند.

وی با تقدیر از خیرین یادآو شد: امدادرسانی به مردم سیل زده همچنان ادامه دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار