همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ، فرماندهان نیروهای نظامی وانتظامی در خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 22 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: امروز آثار شکست دشمن را به صورت رسوا بعد از چهل و چند سال می‌بینیم.

وی افزود: آنچه که ملت ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم زدند با قلم و بیان و اعداد و ارقام نمی‌توان ارائه کرد، بلکه معجزه الهی است که به اذن الله به دست مقتدر مردم انجام شد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جهان آبستن قضایای جدید است و ما شرایط دنیا را تغییر می‌دهیم. گفت: این رخداد‌ها به قدرت بازوی نیرو‌های پرافتخار مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است.

عبادی بیان کرد:همه محاسبات دشمن در آغاز کردن جنگ تحمیلی بر محو انقلاب و جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی به اسم صدام بود، اما همه دنیای شرق و غرب آن روز از شوروی تا کشور‌های اروپایی به سرکردگی آمریکا در آن دخیل بودند، افزود: دشمنان وقتی جنگ علیه ایران اسلامی را شروع کردند تصور می‌کردند که ظرف چند روز کار ایران تمام است، اما دیدند قضیه این نیست که تصور کردند.

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن در دفاع مقدس به مانع اراده و ایمان مردم و نیرو‌های مسلح ایران برخورد کرد و موفق نشد نقشه هایش را عملی کند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار