حسین بخردان فرزند شهید بخردان از شهدای امنیت است که در مقطع ابتدای سال تحصیلی را بدون حضور پدر خود آغاز می‌کند. چرا که وی در زمانی که کمتر از دو سال سن داشت پدرش به شهادت رسید. 
کد خبر: ۱۱۲۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 25 September 2023

تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امنیت در هر زمینه‌ای جز واجبات زندگی بشر است و در حوزه تامین جان و مال و ناموس از اهمیت بیشتری برخوردار است. تامین امنیت در هر حوزه و هر جامعه متولی خاص خود را دارد.
نیروی انتظامی متولی اصلی و میدانی تامین امنیت جامعه است که البته همواره در این زمینه متحمل خسارات زیادی هم در حوزه نیروی انسانی و هم در حوزه تجهیزات می‌شود.
۹۶ شهید در راه تامین امنیت
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، به تابناک گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان در راه تامین امنیت کشور ۹۶ شهید تقدیم کرده‌است.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: این عزیزان در حوزه‌های مختلف تامین امنیت در مقابله با اشرار، قاچاقچیان و دیگر بزهکاران به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
آغوش امن برای حسین
یکی از تبعات ناشی از مقابله با مخلان امنیت مشکلاتی است که برای خانواده شهدای امنیت ایجاد می‌شود مشکلاتی که بعضا جبران ناپذیر است.
حسین بخردان فرزند شهید بخردان از شهدای امنیت است که در مقطع ابتدای سال تحصیلی را بدون حضور پدر خود آغاز می‌کند. چرا که وی در زمانی که کمتر از دو سال سن داشت پدرش به شهادت رسید. 

سردار مصطفایی گفت: شهید بخردان از جمله شهدای امنیت از کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۱۳۹۵ در مقابله مستقیم با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که معمولا خانواده این شهدا دارند تلاش ما این است که در حد امکان و توان نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.
سردار مصطفایی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی معمولا روز اول سال را با حضور اولیای خود در مدرسه آغاز می‌کنند که تلاش کردیم عدم حضور شهید بخردان برای فرزند وی چندان مشخص نباشد لذا با تعدادی از همکاران به نیابت از شهید بخردان، فرزند وی را تا محل کلاس درس همراهی کردیم.
همسر شهید بخردان ضمن تقدیر از اقدام فرمانده انتظامی استان گفت که حضور همکاران همسر شهید خود در همراهی فرزند شهید تا مدرسه موجب دلگرمی آن‌ها و خانواده شده است.


نواختن زنگ امنیت
همچنین با حضور فرمانده انتظامی، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، زنگ امنیت در مدرسه شاهد شهر یاسوج نواخته شد.
حسنعلی عزتخواه، مدیر کل آموزش و پرورش در این آئین ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی گفت: ما در مجموعه آموزش و پرورش همواره تلاش کرده ایم که به دانش آموزان بیاموزیم برای دین و وطن افرادی مفید و تاثیرگذار باشند.
عزتخواه افزود: نیروی انتظامی همواره در تامین امنیت جامعه کوشیده که تعداد شهدای این مجموعه در مبارزه با قاچاقچیان، اشرار و دیگر افراد ناامن کننده جامعه گواه این موضوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار