معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: طی دو ماه گذشته حدود ۱۵۰ قطعه زمین رایگان در استان قزوین به واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت و خانواده های دارای ۳ فرزند و بیشتر تحویل داده شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 28 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی رجحانی در آئین واگذاری ۳۴ قطعه زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بوئین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، بعد از فرزند سوم کوپن تعلق نمی‌گرفت و اکنون به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر زمین رایگان و امکانات داده می‌شود و همه این کار‌ها نشان از بلوغ حاکمیت و دولت و ملت است چراکه نمی‌توان نقش جمعیت را در مسیر پیشرفت کشور انکار کرد.

وی افزود: تمدن‌ها نیز مانند انسان‌ها هستند و هر دو دوران بلوغ و تلاطم را پشت سرمی گذارند تا به وضعیت مطلوب برسند. مسائل اقتصادی که اکنون با آن مواجه هستیم را می‌توان با کار و تلاش بیشتر رفع کرد و قطعا به روز‌های بهتری خواهیم رسید.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به قانونی جوانی جمعیت دارد که یکی از مفاد این قانون در قالب اعطای زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر است و اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

این مسوول از شناسایی حدود ۱۳۰۰ خانواده شامل برخورداری از مشوق‌های قانون جوانی در استان قزوین خبر داد و اذعان کرد: مراحل آماده سازی و تامین زمین نیازمند زمان زیادی می‌باشد که به این دلیل در برخی از شهرستان‌های استان روند مقداری کند بوده است.

رجحانی ادامه داد: بخش بزرگی از این پروژه و تامین زمین در استان صورت گرفته و طی دو ماه گذشته حدود ۱۵۰ قطعه زمین به واجدان شرایط تحویل داده شده که اولین مرحله در شهر اقبالیه انجام شده است و مابقی نیز تا چند ماه آینده به صورت کامل محقق می‌شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین عنوان کرد: تامین زمین در مناطقی که امکان داشته، انجام شده و برنامه ریزی‌ها صورت گرفته تا زمین‌های مرغوبی به دست خانواده‌ها برسد و امکان سکونت و تامین زیرساخت‌ها را دارا باشد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار