معاون هماهنگ کنند سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
معاون هماهنگ کنند سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه پهبادها، سامانه‌ های دفاعی و دفاع پدافندی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته و در حوزه تبیین ارزش‌ها، افتخارات و دستاوردها که حاصل کار انقلابی و جهادی است، عمل کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 30 September 2023

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، با اشاره هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ارزش‌های نظام مقدس اسلامی که به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایجاد شده را به خوبی تبیین نکردیم لذا رهبری به تبیین قید جهاد دادند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان فرمودند «هر تلاشی جهاد نیست تلاشی جهاد است که نوک پیکان آن دشمن باشد.»

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: این میدان میدان تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است که دشمن با تمام قوا به دنبال این است که «جهاد تبیین» انجام نشود.

بهشتی راد با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا سپاه، ادامه داد: این نمایشگاه عزتمندانه است و به نوعی نشان دهنده غرور و افتخار جوانان ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این است که اولین و محوری ترین جهاد شما جوانان، مقابله با تبلیغات رسانه‌ای دشمن و امیدافرینی است.

بهشتی راد عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه به نوعی عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است که با کار جهادی، مدیریت جهادی و انقلابی و اهمیت دادن به جوانان دانشمند مایه امید دوستان انقلاب و ترس دشمنان انقلاب شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه پهبادها، سامانه‌ های دفاعی و دفاع پدافندی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته و در حوزه تبیین ارزش‌ها و افتخارات و دستاوردها که حاصل کار انقلابی و جهادی است، عمل کرده است.

بهشتی راد تأکید کرد: معظم رهبری بر موضوع فضای مجازی هم تأکید کردند لذا بخشی از جهاد ما در فضای مجازی است و دشمن از آن برای دشمنی و کینه توزی علیه ما استفاده می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار