رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدخبرداد :
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز تهیه و پخش برنامه سیمای مدرسه از شبکه استانی دنا در نیمه دوم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ 02 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی گفت: به منظور آشنایی مردم ، مسئولان و اولیای دانش‌آموزان با فعالیتها و طرحها و برنامه های آموزش و پرورش در سطح مدارس، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت سیمای مرکز استان اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان سیمای مدرسه نموده است.

وی با بیان اینکه برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی گذشته با موضوعات مختلف آموزشی، پرورشی و فرهنگی در شهرستانهای پرجمعیت استان تهیه و پخش شد گفت: نخستین برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی جاری از هفته آتی در مدارس شهرستان بویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.
موسوی افزود: در برنامه جدید سیمای مدرسه علاوه بر شور ونشاط دانش آموزان در محیط کلاس و مدرسه،طرحها و برنامه های آموزشی و پرورشی و مسائل و مشکلات مدارس از دیدگاه معلمان و دانش آموزان نیز مطرح خواهد شد.
وی مدت پخش این برنامه را 25 دقیقه عنوان کرد و گفت:
قسمت اول این برنامه به مناسبت آغاز سال تحصیلی از روز شنبه 15 مهرماه 1402 تهیه و روی آنتن شبکه استانی می رود.
موسوی بیان کرد: این برنامه به مرور در اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با تقدیر از همکاری خوب صدا وسیما با مجموعه آموزش وپرورش استان گفت: در برنامه سیمای مدرسه تلاش می کنیم علاوه بر آشنایی مردم با فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش در سطح مدارس ، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق و خلاق نیز معرفی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار