کد خبر: ۱۱۲۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 04 October 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

سبز پوشان عرصه نظم و امنیت بی ادعا و مخلصانه در راه حفاظت و حراست از امنیت و نظم در کشور همواره هوشیار بینا و آماده باش هستند و در همه عرصه‌ها حضور پررنگ فعال و موثر دارند مردان شجاع و نترس که شبانه روز برای خدمت به هم میهنان در جای جای ایران اسلامی در تلاشند و برای حفظ این دو ارزش یعنی همان نظم و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

نیروهای انتظامی کشور همواره جهت ایجاد نظم و برقراری آرامش و امنیت در جامعه جان خود را در تبع اخلاص گذاشته‌اند و از هیچ ترس و واهمه‌ای به خود راه نمی‌دهند چرا که آنان هم پیمان شده‌اند تا ایران در امنیت و آرامش باشد. سختی کار آنها زمانی نمایان است که با همسر و فرزندانشان گفتگو کنیم آن موقع است که می‌دانیم زندگی یک فرد نظامی به چه صورت سپری می‌شود.

دلیران شجاع نیروی انتظامی ایران اسلامی در راه حفاظت از امنیت آرامش کشور شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند، برخی از شهدا در مقابله با اشرار برخی‌ها در مقابله با قاچاقچیان و ... به درجه رفیع شهادت نائل آمدند آنها که جامه سرخ بر تن کردند تا به همگان نشان دهند خط قرمز نیروی انتظامی آرامش و آسایش و رفاه حال مردم است.

آنان زمانی که سلاح بدست و لباس نظامی برتن می کنند هدف را تامین امنیت قرار می دهند می دانند که گاهی راهشان چنان سخت است که پس از گذر از رنج ها به زمره شهدا می پیوندند.

در تقویم کشور سیزدهم مهرماه به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است روزی برای پاسداشت از زحمات شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی است.
از سال ۱۳۷۸ با درخواست نیروی انتظامی و تصویب مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا زمان برگزاری هفته نیروی انتظامی از تیرماه به مهرماه انتقال یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار