در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی درجریان اخباری با عناوین دستگیری سارق لپ تاپ در قاین، کشف 5 هزار و 600 عدد قرص و دو هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان و کشف هزار و ۷۰۰ کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق در سرایـان قرار می گیریم.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 04 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین دستگیری سارق لپ تاپ در قاین، کشف ۵ هزار و ۶۰۰ عدد قرص و دو هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان و کشف هزار و ۷۰۰ کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق در سرایـان قرار می‌گیریم.

دستگیری سارق لپ تاپ در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: در پی اعلام وقوع سرقت از یک مدرسه در این شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاین سارق با بررسی‌های فنی پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: متهم دستگیر شده در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، ولی با روبرو شدن با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ زال بیکی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵۶۰۰ قرص قاچاق در نهبندان

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان هم گفت: مأموران ایستگاه بازرسی سهل آباد این شهرستان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت زابل به مشهد در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، ۵ هزار و ۶۰۰ عدد انواع قرص غیر مجاز قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۴۹۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: ماموران در این رابطه ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

توقیف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا و یک سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورد‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۷۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق در سرایـان

سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، هزار و ۷۰۹ کیلوگرم پیاز زعفران فاقد مجوز حمل کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۱۳۵میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و یک متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار