امام جمعه خلخال گفت: تلاش نیروی انتظامی در عرصه نظم و امنیت ستودنی است و تضعیف نیروی انتظامی سبب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 06 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: تضعیف نیروی انتظامی سبب ایجاد ناامنی در جامعه است و متاسفانه در سال گذشته عده‌ای هنجارشکن درصدد تضعیف نیروی انتظامی و بسیج بودند که نیاز است برای تامین امنیت در جامعه اقتدار این نیروی مردمی همچنان افزایش یابد.

وی با قدردانی از تلاش زحمتکشان در عرصه نظم وامنیت کشور گفت: در شش ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ شهید تقدیم پایداری نظم وامنیت در کشور از سوی فراجا شده است.

امام جمعه خلخال به سفر وزرای گردشگری کشور‌های عضو اکو به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های عظیمی در گردشگری دارد و انتظار می‌رود که مسؤولان استان نگاه جامعی به تمام ظرفیت‌های گردشگری استان داشته باشند و شهرستان خلخال نیز دارای پتانسیل‌های بسیاری در این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رفع مشکلات راه‌های روستایی و عشایری و آب شرب در اولویت باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک از مسؤولان استان خواست تا سرفصل‌های راه‌های روستایی وعشایری و آب شرب در اولویت‌های مصوبات سفر باشد.

حجت الاسلام اسدی با تبریک روز روستا گفت: روستا در عرصه تولید محصولات جریان ساز است و باید مورد توجه مسؤولان کشور باشد و متاسفانه هنوز برخی از روستا‌های شهرستان خلخال راهی شایسته نداشته و راه‌های عشایری نیز مناسب نیست.

وی گفت: با توجه به فعالیت معادن شن و ماسه و مجوز‌های فراوان در این زمینه در خلخال، از دولت خواستاریم تا از محل درآمد‌های مجوز‌های واصله به این معادن خدماتی نیز درحوزه‌های روستایی برای شهرستان خلخال اختصاص یابد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار