برترین‌های مسابقه ماهیگیری جایزه بزرگ کیش و رقابت‌های کشوری آمادگی جسمانی که برای نخستین بار در کیش برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به‌کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 06 October 2023

به گزارش تابناک جزیره، رقابت‌های کشوری آمادگی جسمانی با حضور ورزشکارانی از پنج استان برگزار شد که در پایان «طارق شمس» از استان بوشهر توانست مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کند.

مدال نقره این رقابت‌ها نیز به «مجتبی، ولی بیگی» از قزوین رسید و «علیرضا شاملی» از جزیره کیش بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این مسابقات را به گردن آویخت.

مسابقات ماهیگیری به روش اسپینینگ جایزه بزرگ کیش گرامیداشت هفته گردشگری نیز با حضور ۲۲ شرکت کننده در ۷ شناور به میزبانی اداره امور دریایی کیش برگزار شد.

ماهیگیری به روش اسپینینگ، شیوه‌ای از صید است که در آن از طعمه‌های مصنوعی استفاده می‌شود و ماهیگیران برای صید این نوع طعمه‌ها را به وسیله چوب و چرخ‌های پرتابی آن دوره، به حرکت در‌می‌آوردند.

در پایان این رقابت، حمید جلالوند از تیم کلوپ ماهیگیری منسوجی، کامران کروپ موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند و محسن حیدری و سید دادودطاهریان و مجید ریاحی نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

لازم به ذکر است، مسابقات ماهیگیری اسپینینگ که قرار بود در اسکله بزرگ تفریحی کیش برگزار شود، با توجه به تغییر شرایط جوی و فراهم نبودن شرایط برگزاری مسابقه در این اسکله بر روی سطح دریا انجام شد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار