فرماندار ملایر گفت: حضور قدرتمند و میدانی پلیس در تمامی صحنه‌های ایران اسلامی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فراجا است و وجود دشمنان بزرگ، وجود رهبران بزرگ همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بزرگ ملت ایران سه عامل بزرگی ملت ایران است.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 08 October 2023

نیروی انتظامی در برابر قانون‌شکنان مقتدر، شجاع و تمام کننده است

حضور قدرتمند و میدانی پلیس در تمامی صحنه‌های ایران اسلامی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فراجا است و وجود دشمنان بزرگ، وجود رهبران بزرگ همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بزرگ ملت ایران سه عامل بزرگی ملت ایران است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: "سلمان اسماعیلی "روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: هفته فراجا فرصتی برای یادآوری خدمات ارزشمند فراجا و همه حافظان امنیت است.

وی بیان کرد : در یک دهه اخیر یکی از راهبردهای اصلی دشمنان بر هم زدن امنیت داخلی کشور است و این ناامنی را در قالب فتنه‌ها و اغتشاشات مختلف، قاچاق سازمان یافته سلاح و مشروبات الکی به داخل کشور، آموزش و شبکه‌سازی کانون‌های شورشی، مدیریت اراذل و اوباش و حجم بزرگ ناامنی‌هایی که برای ما برنامه‌ریزی کرده‌اند، دیده‌ایم و این مدل در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.

اسماعیلی افزود : نقش فراجا در برابر ناامنی‌های سازماندهی شده و ایجاد امنیت داخلی کشور به ویژه امنیت اخلاقی و اجتماعی، بسیار تعیین کننده و اثرگذار است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب؛ هیچ دستگاه دیگری نداریم که به اندازه فراجا مخلوط با مردم باشد.

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد : حضور قدرتمند و میدانی پلیس در تمامی صحنه‌های ایران اسلامی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فراجا است و وجود دشمنان بزرگ، وجود رهبران بزرگ همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بزرگ ملت ایران سه عامل بزرگی ملت ایران است.

وی در بخشی از سخنان خود عنوان کرد : امروز صحنه و ترکیب دشمنان مقابل ایران اسلامی و ملت ایران در هیچ کجای تاریخ سابقه ندارد،آرمان‌های بزرگ ملت ایران و انقلاب اسلامی امروز تراز ما را ارتقا داد و به عنوان یک بازیگر مقتدر و معتبر منطقه‌ای و بین‌المللی در صحنه جهانی شناخته شده‌ایم.

نماینده عالی دولت در ملایر ادامه داد: لازمه تعقیب و تحقق این آرمان‌ها این است که در امنیت، روز به روز چتر موفقیت‌ها و توانمندی‌هایمان را گسترش دهیم.

وی تاکید کرد :باید با بهره‌مندی از ابزارهای روزآمد، تقویت شبکه‌های اطلاعاتی، تعامل گسترده با همه اعضای جامعه اطلاعاتی و با هوشمندی و هوشمندسازی روز به روز اشراف اطلاعاتی‌مان را در همه حوزه‌ها و در تمام وسعت سرزمینی،در دورن مرزها، ودر فراسوی مرزها که ممکن است تهدیدی علیه ما شکل گیرد، گسترش دهیم.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد و گفت : نیازمندی‌ها، فهرست دشمنان و تهدیدات را باید مرتب به روزرسانی کنیم و باید تحلیل و شناخت دقیقی از روندها و بانک‌های اطلاعاتی قوی داشته باشیم و نباید دچار غفلت اطلاعاتی شویم.

معاون استاندار در ادامه اضافه کرد: قانون‌گرایی، عدم تخطی از قانون در اجرای ماموریت‌ها، حضور به موقع پلیس، اقتدار عملیاتی ،حمایت‌ها و معاضدت‌های قضایی از عوامل مهم در اقتدار عملیاتی می باشد.

وی یادآور شد : دستگاه‌های نظامی و انتظامی به ویژه فرماندهی انتظامی باید سد محکمی در برابر قانون‌شکنی و چتر فراگیری در برابر قانون‌شکنان باشند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر اجرای طرح‌های ارتقای امنیتی در سطح شهرستان ملایر،خاطرنشان کرد : در اجرای قانون و امنیت هیچ تعارفی با کسی نداریم ،ملایر جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نیست و نخواهد بود و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر قانون‌شکنان مقتدر، شجاع و تمام کننده است، افزود: تصویری که امروز از پلیس در ذهن مردم وجود دارد، تصویر یار مهربان و مقتدر است که باید روز به روز بر بزرگی و گسترش آن اضافه شود.

اسماعیلی حمایت‌ها و معاضدت‌های قضایی را یکی از عوامل مهم اقتدار عملیاتی پلیس دانست و گفت: یک ترکیب خوب انقلابی، ولایت‌مدار و شجاع امروز مجموعه مدیریتی قضایی این شهرستان را تشکیل داده و باید برای انسجام و همدلی هر چه بیشتر وفاق و وحدت مجموعه ضابطین و فراجا با دستگاه قضایی تلاش کنیم.

گفتنی است، در این مراسم از فرزند نخبه سرهنگ شهید "علی میرزایی "شهید مدافع امنیت شهرستان ملایر و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انتظامی شهرستان ملایر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار