یادواره سردار شهید امیرحسین ندیری و ۵۸۰ شهید شهرستان ساوه با سخنرانی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 11 October 2023

به  گزارش تابناک مرکزی،سردار رضایی در این مراسم اظهار داشت:صاحب نظران نظامی کشور باور دارند اکنون دشمن جرأت عملی کردن تهدید سخت را ندارد اما جنگ نرم و توطئه‌های جدید در قالب‌های مختلف از جمله هجمه به کانون خانواده‌ها، باورهای دینی، عزت مردم، روح پاک جوانان و نجابت بانوان همواره بر مردم تحمیل می‌شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود:آخرین توطئه دشمنان فتنه سال گذشته بود که با بصیرت و آگاهی مردم خنثی شد اما دشمن همیشه در حال فتنه انگیزی است و امروز شهدا از ما برای تحقق آرمان‌هایشان فقط شعار نمی‌خواهند بلکه بصیرت واقعی و ترمیم آسیب رخنه‌ها و فتنه‌ها مهم‌ترین انتظار آنان است.

وی بیان کرد:بخشی از پیروزی‌های لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب مدیون شناسایی تحرکات دشمن توسط شهید ندیری بود که همواره مخلصانه در جبهه‌ها انجام وظیفه می‌کرد.

سردار رضایی گفت:مردم شهرستان شهیدپرور ساوه در دوران جنگ تحمیلی همواره به یگان‌های مختلف رزمی، لشکرها و تیپ ها نیرو اعزام کردند تا در تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی به صورت ویژه نقش‌آفرینی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار