امام جمعه اقلید گفت: گروه‌های دیگر مقاومت و منطقه در جهان، معجزه گفتمان مقاومت و هزینه برای عزت را در برابر عجز گفتمان سازش و هزینه برای ذلت مشاهده کردند و جرأت و جسارت اقدام‌های بزرگ و کارهای به ظاهر ناشدنی را پیدا کردند و از این پس برکات این نبرد بزرگ را در همه جای جهان خواهیم دید.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 14 October 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان اقلید با اشاره به ویژگی‌های طوفان الاقصی اظهار کرد: ویژگی این عملیات؛ به‌هنگام بودن، به‌موقع بودن و همزمان با یک تیر چند نشان را هدف گرفتن بوده است.

وی افزود: این عملیات محاسبات صهیونیسم برای نجات خود از مخمصه داخلی و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش را درهم ریخت و آشفتگی و رسوایی بیشتری را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: هم‌پیمانان مفلوک پیام روشنی را دریافت کردند که اگر بخواهند طرح انگلیس و صهیونیست‌ها را پیش ببرند و نقشه جغرافیای جهان اسلام را در غرب آسیا و کشورهای مقاومت در هم بریزند، عاقبتی شبیه این شرایط در انتظارشان خواهد بود.

وی ابراز کرد: گروه‌های دیگر مقاومت و منطقه در جهان، معجزه گفتمان مقاومت و هزینه برای عزت را در برابر عجز گفتمان سازش و هزینه برای ذلت مشاهده کردند و جرأت و جسارت اقدام‌های بزرگ و کارهای به ظاهر ناشدنی را پیدا کردند و از این پس برکات این نبرد بزرگ را در همه جای جهان خواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار