استاندار مرکزی گفت:برخی از افراد جامعه هنوز اطلاعی از برگزاری انتخابات در سال جاری ندارند وحضور تشکل‌های دانشجویی، سیاسی و استفاده از ظرفیت تریبون‌های نمازجمعه برای ایجاد شور انتخابات ضروری است.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 14 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مخلص الائمه در نشست مشترک دست‌اندرکاران اجرایی و نظارت بر انتخابات استان مرکزی در  در خمین، با اشاره به اینکه مردم تصمیم گیرنده اصلی در روز انتخابات برای تعیین نمایندگان خانه ملت هستند،افزود:فعال‌سازی ادارات و دستگاه‌های اجرایی با افزایش انگیزه و حتی تغییر مدیران به منظور خدمت رسانی به مردم برعهده فرمانداران است.

استاندار ادامه داد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در دولت سیزدهم رفت و آمدهای بسیاری به شهرستانها داشته‌اند و توفیقات خوبی در این سفرها حاصل شده است.

مخلص‌الائمه با تاکید بر اینکه باید حضور مدیران‌کل در شهرستان‌ها خروجی داشته باشد، افزود: این حضور و برپایی میزهای خدمت در شهرستان‌ها موجب گشایش بسیاری از گره‌ها شده است.

استاندار مرکزی افزود: دستگاه‌های اجرایی، هیات‌های اجرایی، نظارت و فرمانداران باید بی‌طرفی کامل در مراودات اجتماعی نسبت به نمایندگان مستقر و داوطلبان شناخته شده و ناشناخته داشته باشند.

مخلص‌الائمه ۲ قطبی‌سازی در انتخابات را آفت دانست و گفت: دستگاه‌های رسانه‌ای و نظارتی باید از شکل‌گیری فضای ۲ قطبی پرهیز کنند، چراکه کینه و عقده‌های دارای تاثیر بلند مدت ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: انتظار است افرادی که دارای تریبون هستند و رسانه‌ها فقط به پیشرفت استان مرکزی فکر کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: فرمانداران نسبت به طرح‌های عمرانی اولویت‌بندی انجام دهند و طرح‌هایی که قبل از انتخابات تمام می‌شود را در اولویت قرار دهند تا مردم طمع خدمت بی‌منت را حس کنند.

وی تصریح کرد: فرمانداران باید پیگیر رفع نقایص برگزاری انتخابات باشند، چراکه دشمن برای انتقام‌گیری فتنه پارسال در تلاش است و حتی یک رای نیز دارای اهمیت بسیاری است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: ایجاد شور انتخاباتی در فضای عمومی برای جلب مشارکت مردم ضروری است و برخی از افراد جامعه هنوز اطلاعی از برگزاری انتخابات در سال جاری ندارند.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: تشریح کاندیداهای اصلح از نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و حضور تشکل‌های دانشجویی، سیاسی و استفاده از ظرفیت تریبون‌های نمازجمعه برای ایجاد شور انتخابات ضروری است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار