مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل باری دیگر با حضور پرشور خود جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کردند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، به دنبال حمله جنایت کارانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه، مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل با حضور پرشور و حداکثری خود پس از اقامه نماز ظهر در مصلا تجمع و بر‌علیه این رژیم جعلی شعار دادند.

در این تجمع مردم غیور اردبیل باری دیگر جنایت آشکار رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را محکوم کردند و انزجار خود را نسبت به حامیان رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم اردبیل که به طور خودجوش در این تجمع شرکت کرده بودند فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و... سردادند.

در پایان این تجمع، بیانیه در راستای محکومیت رژیم کودک کش و جعلی اسراییل قرائت شد.

امروزه هم‌چنان مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسئله بین المللی و آرمان جهانی تبدیل شده و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی‌رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

حمله به یک بیمارستانی که کودکان بی سرپناه در آن سکنت گرفته بودند به تمام جهانیان چهره منحوس و کودک کوش رژیم جعلی اسراییل را ثابت کرد.

گفتنی است از همان ساعت ابتدایی اعلام خبر تلخ حمله به بیمارستانی در نوار غزه مردم اردبیل به خروش آمده و تا پاسی از بامداد امروز در خیابان‌ها شعار مرگ بر اسراییل و آمریکا سر دادند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار