نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در قضیه فلسطین تماشاگری باید به پایان برسد و کل جبهه مقاومت به خروش بیاید تا دیگر اثری از صهیونیسم نماند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ 18 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در تجمع مردم مرکز خراسان شمالی علیه اقدامات رژیم کودک کش صهیونیسم اظهار کرد: زمانی که حزب متجاوز بنا گذاشته شد، بنابراین بوده که رژیمی را ایجاد و بعد از آن کشوری را پیدا و مردم را بیرون و کشور را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: انگلیس این رژیم غاصب را بنیانگذاری، حمایت و کمک کرد، و یهودیان سراسر دنیا را در این منطقه جمع کردند و در مقابل هیچ حمایتی از سوی سایر کشور‌ها برای فلسطین نبود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: حمایت انگلیسی‌ها از رژیم کودک کش صهیونیسم باعث شد که آن‌ها هسته‌ای شوند و بمب‌های هسته‌ای بسازند و نیروهایشان را به انواع سلاح‌های پیشرفته مجهز کنند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه قریب به ۷۵ سال از اشغال فلسطین توسط این رژیم غاصب می‌گذرد، گفت: در این مدت تمام قدرت‌های استکباری و ظالم حامی صهیونیستم بودند که این رژیم کودک کش جنایت هایش را از حد گذراند.

وی ابراز داشت: زمانی که مردم فلسطین نسبت به این اتفاق‌ها اعتراض کردند انگلیس به میدان آمد و ۱۲ هزار نفر از فلسطینی‌ها را به شهادت رساندند، لذا امروز این مسلمانان مظلوم که کشته می‌شوند، با حمایت‌ها و محوریت انگلیس بوده است.

حجت الاسلام نوری ابراز داشت: شهر غزه با تراکم بالا جمعیتی که دارد هر روزه موشک باران می‌شود، تا جایی که بیمارستان که طبق تمام کنوانسیون‌های بین المللی کسی حق زدن آن‌ها را ندارد، این حرکت توسط رژیم غاصب صهیونیستم اجرایی شد و جنایتی باورنکردنی را به بار آوردند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه، آمریکا موشک‌ها و سلاح‌ها را خلاف قوانین بین المللی در اختیار رژیم کودک کش صهیونیسم قرار می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: همه جهان اسلام در اطراف غزه این حوادث را تماشا می‌کنند، تماشاگری باید به پایان برسد و کل جبهه مقاومت باید به خروش بیاید تا دیگر اثری از نماند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار