معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با طوفان الاقصی شکست همه جانبه بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد شد و این رژیم هر کاری کند نمی‌تواند شکستی را که به دست مقاومت فلسطین متحمل شد جبران کند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 19 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در جلسه شورای اداری گرمه با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین اظهار کرد: پرچم دار جهاد تبیین حضرت زینب (س) است و جهاد تبیین از زمان عاشورا است و امروز اگر کسی که می‌خواهد جهاد تبیین کند باید عالم و آگاه باشد.

وی گفت: امروز دشمن در تلاش است مردم خصوصا جوانان را نسبت به آینده ناامید کند و ما با تلاش و کار شبانه روزی باید جلو دشمن را بگیریم.

معاون سیاسی سپاه افزود: دشمن دنبال این است که سرمایه نظام یعنی مردم را بگیرد و نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد و زمانی که مردم ببینند مسئولان ساده زیست، دلسوز در حال خدمت خالصانه به مردم هستند مردم به مسئولان بدبین نخواهند شد.

وی بیان کرد: دشمنان با جمهوری اسلامی مشکل دارند و نمونه آن را در فتنه ۸۸ و در اغتشاشات سال قبل نشان دادند آن‌ها می‌خواهند مردم خصوصا جوانان ما نسبت به جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین و ناامید شوند.

سردار جوانی گفت: با طوفان الاقصی شکست همه جانبه بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد شد و به تعبیر مقام معظم رهبری این شکست جبران ناپذیر است و رژیم صهیونیستی هر کاری بکند، نمی‌تواند شکست را که به دست مقاومت فلسطین متحمل شد جبران کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۸سال دفاع مقدس تصریح‌کرد: یادواره‌های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار