امام جمعه پل‌دختر گفت: سازمان ملل و شورای امنیت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه کودکان غزه خود را به خواب‌زده و به کما رفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 20 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: قتل عام کودکان غزه توسط بمباران‌های رژیم غاصب صهیو نیستی و داغ‌دار کردن مادران صحنه دل‌خراشی است که مصداق یزیدیان زمان، و یادآور این سخن آیت‌الله مطهری می‌باشد که فرمود شمر و حرمله زمان خود را بشناسید.

وی افزود: وداع کودکان غزه با مادران و خانواده و یا وداع مادران با فرزندان خود که این روز‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها پخش می‌شود صحنه‌هایی ز حمله‌های ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیست به غزه و سرزمین‌های اشغالی است که هیچ وجدان بیداری توان دیدن آن را ندارد.

امام جمعه پل‌دختر با بیان این که آمریکا مسوول اصلی بمباران غزه است، گفت: این درحالی است که آمریکا به طور عملی و با صراحت کامل با حضور بایدن رییس جمهور و تعدادی از اعضای کابینه وی در سرمین‌های اشغالی به دنیا اعلام کرد، مدیریت این جنگ، هشدار و کشتار‌ها در این سرزمین‌ها به عهده آنان است.

وی افزود: نتانیاهو و کابینه وی در مرگ مغزی به سر می‌برند و این نسل کشی و جنایت‌ها در غزه توسط آمریکا، اما به نام اسراییل صورت می‌گیرد که همه مردم دنیا شاهد آن هستند.

موسوی یادآورشد:سازمان ملل متحد و شورای امنیت تنها کسانی هستند که در گیر و داری که دل هر انسان آزاده و با وجدانی خون شده، به کما رفته و چنان خود را به خواب زده‌اند که نمی‌خواهند این کشتار دسته جمعی مردم مظلوم، کودکان و زنان فلسطینی را ببینند.

وی افزود: تعدادی افراد قلیل، حقیر، پست، بدبخت، بیجاره و کم سواد و درعین حال به طور کامل بی بصیرت پشت سر تابوتی در مرکز کشور راه می‌افتند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند ومنجربه پیام دادن نتانیاهو می‌شود و اعلام می‌کند آن‌ها حامیان ما هستند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: این افراد در واقع دل دشمن خدا، قرآن، اسلام مسلمانان، شیعه و همه بشریت را شاد کردند و گرنه "سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن" شعار ملت بزرگ ایران اسلامی و به تبع مردم ولایت‌مدار و با بصیرت پل‌دختر در نماز جمعه صهیونیست شکن است.

وی افزود: نخست وزیر انگلیس روز گذشته در سرزمین‌های اشغالی با نتانیاهو کنفرانس خبری گذاشته که ما می‌خواهیم حماس و حزب الله به تعبیر آن‌ها تروریست را مانند داعش از بین ببریم این در حالی است که او خود از ترس موشک‌های حزب الله از طریق هواپیمای باربری و به صورت پنهانی وارد شده است.

موسوی یادآورشد: نظامیان صهیونیستی درکلیپی که در فضای مجازی پخش شد از ترس چند راکت حزب الله به فاضلاب‌های شهر پناه بردند و بزدلی آن‌ها برکسی پوشیده نیست.

وی افزود:دیپلماسی دولت سیزدهم امروز بسیار هوشیار و فعال است و شانه به شانه دیپلماسی کشور‌های منطقه حرکت و برای رایزنی بحران‌ها پای کار جبهه مقاومت است و وقتی مقام معظم رهبری برای قطع فوری بمباران غزه هشدار می‌دهند آن را دنبال می‌کنند.

امام جمعه پل‌دختر گفت: آمریکا و اسراییل گرچه خود را به نفهمی زده اند، اما خوب می‌دانند که دربرابر حمله‌های زمینی دوام ندارند و در این صورت بلندی‌های جولان، جولان میدهد و دیگر مصر نمی‌تواند مرز رفع را ببندد.

موسوی افزود: با حمله زمینی غزه، که امروز قتل‌گاه کوکان فلسطین شده، به قتلگاه سربازان اسراییلی تبدیل و ما بر این باور هستیم که وعده الهی مبنی بر پیروزی حزب الله به زودی محقق خواهد شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار