معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان را فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار بیان کرد و گفت: حمایت آمریکا و غرب از اسرائیل در کُشتار مردم بی‌دفاع غزه بار دیگر ماهیت پلید آنها را برای جهانیان آشکار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 22 October 2023

به‌ گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سبحان حسنی معاون سیاسی  در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری، تولید محتوا و برگزاری یک مراسم باشکوه از این فرصت برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار استفاده کنیم.

وی افزود: نوآوری و خلاقیت در برگزاری این مراسم باشکوه مدنظر است که در این راستا همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری و دیگر دستگاه‌های متولی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان کرد: کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع و بی‌پناه غزه توسط رژیم جعلی اسرائیل و با حمایت‌های آمریکا و اروپا که خود را مدعیان حقوق بشر معرفی کردند موجب شد که بار دیگر ماهیت پلید آنها برای جهانیان آشکار شود.

حسنی با اشاره به حمایت آمریکا و غرب از رژیم جعلی اسرائیل در کشتار مردم بی‌دفاع غزه، یادآور شد: حمایت تسلیحاتی آمریکا از اسرائیل برای کُشتار مردم غزه و بمباران بیمارستان، مدارس و کشتار غیرنظامیان، به‌عنوان یکی از کشورهایی که خود را مدعی حقوق بشر و واضع قوانین بین المللی قلمداد می‌کند نقض آشکار حقوق بین‌الملل است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد کردند که عملکرد و سیاست‌های استکباری این کشور گویای سخنان امام بزرگوار است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند«مستکبران در سراشیبی سقوط هستند». انشاالله جزای اعمال خود را خواهند دید که بیداری جامعه اسلامی نویدبخش پیروزی نظام اسلامی و مردم غزه در آینده نزدیک است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: امروز بهترین زمان برای پرداختن به جنایت‌های آمریکا و جبهه استکبار است که باید برای جوانان تبیین شود که چهار دهه شعار «‌مرگ بر آمریکا» به چه دلیل بود. همه دنیا از قاب تلویزیون و رسانه‌ها دیدند که رژیم جعلی اسرائیل با حمایت امریکا چطور بی‌رحمانه و خلاف قواعد بین المللی موجب شهادت کودکان و زنان و غیرنظامیان شد و حتی بیمارستان شهر غزه را بمباران کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: جبهه استکبار و اسرائیل در این مقطع با صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی و عملیات رسانه‌ای و روانی سعی در مظلوم‌نمایی دارند که در این راستا باید رسانه‌ها، فتنه‌های آنان را خنثی کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار