عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: این جنایت نشان از جنگل بودن دنیا دارد، حتی قانون جنگل نیز اینگونه نیست. از نظر بنده اگر قرار است سازمان ملل اینگونه از حقوق افراد دفاع کند، منحل شود بهتر است. باید یک سازمان ملل مدرن که کشورها در آن نقش داشته و آن را می پذیرند به وجود آید.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 23 October 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: علیرضا پاک فطرت با تاکید بر لزوم توقف نسل‌کشی مردم فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی، بیان کرد: چیزی که امروز نظاره گر هستیم در هیچ موقع از تاریخ سابقه نداشته است، نه در جنگ جهانی اول و نه در جنگ جهانی دوم اینگونه نبود که در روز روشن و جلوی چشمان تمام دنیا بیایند و زن و بچه مردم را بکشند، بدون اینکه این افراد امکاناتی برای دفاع از خود داشته باشند، هواپیمای جنگی بالای سر آنها رفته و منزل، محل عبادت و محل درمان آنها را موشک باران می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: این جنایت نشان از جنگل بودن دنیا دارد، حتی قانون جنگل نیز اینگونه نیست. از نظر بنده اگر قرار است سازمان ملل اینگونه از حقوق افراد دفاع کند، منحل شود بهتر است. باید یک سازمان ملل مدرن که کشورها در آن نقش داشته و آن را می پذیرند به وجود آید.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: تاریخ ثابت کرده ارتش هایی که ناجوانمردانه کشتار می کنند، از زمان اسکندر که با شمشیر زنان و کودکان را می‌کشت تا به امروز که بمب های اسرائیل و آمریکا روی سر زنان و کودکان بی گناه می ریزد، این ارتش ها ترسو بوده و ماندنی نیستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این ارتش ها باید به خود بیایند، فکر نکنند که امروز می زنند و در می روند بلکه در آینده خواهند خورد.

پاک فطرت در پایان گفت: جای تاسف است که در قرن ۲۱ که به قول خودشان قرن تکنولوژی و انسانیت و دهکده جهانی است اینگونه جنایت کرده و صدای هیچکدام از ابرقدرت ها نیز در نمی آید. تاسف بارتر آن است که اعراب می‌بینند هم‌دین‌ها و هم‌زبان‌های خودشان اینگونه کشته می شوند هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار