نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در کنار زندگی مادی توجه به عالم معنا به عنوان اصل و اساس زندگی، ضروری است.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 25 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز (چهارشنبه سوم آبان ماه) در دیدار با مدیران و جمعی از کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه که در تالار شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت حاصل شده در شهرداری ناشی از همفکری و همراهی تمامی این مجموعه است که از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از نکات بسیار مهم که شهدا آن را فهمیدند و در زندگینامه شهید سیدمحمد سعید جعفری موج می‌زند مسئله «توجه به عالم معنا» است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ما در دنیا یک زندگی مادی شامل آنچه که به جسممان مربوط است داریم و مجموعه آن با اعمال، رفتار و گفتار ما در حوزه کار، فعالیت و زندگی شخصی و فردی شکل می‌گیرد که دغدغه‌ ذهنی را عمدتا زندگی مادی تشکیل می‌دهد.

وی گفت: عالم معنا نیز وجود دارد چرا که این عالم یک روح دارد و اگر آن روح از این جسم جدا شود همین جسم تبدیل به مرداری می‌شود که همه از تعفن آن فرار می‌کنند.

غفوری اذعان کرد: لذا همه جایگاه و ارزش مربوط به آن روح ارزشمند بوده که خداوند فرمود «من از روح خود در آن دمیدم» که آن جسم خاکی به یک مخلوق ارزشمند تبدیل شد.

وی تأکید کرد: خداوند فرمود «به فردی که در حال احتضار است از رگ گردن نزدیک‌تر هستیم» چون خداوند روح عالم و حاضر و ناظر بر آن است و این منزلت را به برخی از اولیای خود بخشید.

غفوری ابراز کرد: افرادی خدمت امام می‌رسیدند تا شبهه‌ای طرح کنند و او جواب سوال را پیش از طرح مسئله می‌داد و فرد متحیر می‌ماند
لذا شخصیت‌های بزرگی که عمری را به اطاعت خدا گذراندند نیز به چنین مقام و منزلتی رسیدند.

انجام ١۶٢ عملیات عمرانی توسط شهرداری در شهر کرمانشاه


نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در ادامه این نشست اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهادی که بیشترین تماس را با شهروندان دارد و حجم زیادی از خدمات را ارائه می‌دهد عملکرد و نقش آن در کسب رضایت مردم موثر است.

وی افزود: تلاش شبانه روزی همکاران من در شهرداری موجب می‌شود زندگی برای مردم کرمانشاه آسان تر شود و مواردی همچون پسماند زباله، ترافیک، آرامستان ها، عمران و آبادی شهر و کارهای فرهنگی شهر از جمله وظایف شهرداری است.

شهردار کرمانشاه خطاب به نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: با توصیه‌های شما در امور فرهنگی و سایر امور توان ما مضاعف می‌شود و تلاش بیشتری خواهیم داشت.

وی گفت: در شهرداری در هشت محور اصلی ٧٠ مسئله استخراج کردیم و هر یک را وزن بخشیدیم که نقش آن‌ها را در زندگی مردم سنجش کرده و امکان حل آن را محک زدیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: ٢٢ ماه توفیق خدمتگزاری به مردم کرمانشاه را دارم و بخشی از مسائل را حل کرده و بخشی از آن هنوز حل نشده است.

وی تأکید کرد: ١۶٢ کار را در حوزه عمرانی، ترافیکی، مالی، منابع انسانی، رفت و روب شهر، پسماند، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و حوزه‌های متعدد از جمله سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال آغاز کردیم که در حال پیگیری هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار